Tofta!

Var på Tofta igår, Jonny, Lisa o jag!! solade (badade inte, fötterna frös till is) men Lisa är ju alltid Lisa så hon badade ju! stog nere vid vattnet alla 3, Lisa tyckte att Jonny och jag oxå skulle bada.. Jonny: "Angelica, du kan väl bada?" Angelica: "nej men ta det du, jag måste nog gå..., o sola lite mer...!" sen försvann jag upp till handduken igen rätt så fort... sola sola sola, men det hade ju varit kul o få lite färg då oxå väl!... men men... dåligt med det.. (kul o va brevid Lisa o Jonny noooo, så jäkla bruna väl.. redan..) dom kan väl gå till en egen strand då...eller dom borde inte få va på stranden alls!
just det! - Lisa måste stängas in! ska ännu klura på det där... men det borde kanske alla veta om, regeln för i sommar: Lisa får inte vistas i solen (o bli brunare). Angelica får vistas i solen (o bli brunare!). så nu vet ni vad som gäller!!
iaf, vi hade picknick med oss!! kunde Lisa o Jonny säga nåt ätbart, som jag inte kunde plocka fram från kylväskan..? skulle haft mer vatten istället, törstig blir man ju som tusan!!

Träffade Bent sen!!

Kom på att jag skulle ha sett matchen Sverige - Island, jäklarns jäklar att jag missade den, var tydligen väldigt målrik, hade varit så kul o se!!! jag vill ju se Spanien spela oxå..!!

aja nu tänkte jag gå ut o se om solen är på rätt sida! sen kl 12 blir det jobba på DG, tror jag är ledig imorgon!!!! (lördag DG, söndag: Ica Maxi..) ingen utgång för mig denna helg då..., börjar sådär supertidigt, som jag brukar kunna göra, både lördag o söndag - skräp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback