nyfixat hår!

Midsommar, hade jag inte tänkt göra nåt speciellt så. .. eller inte dricka nåt iaf.. för jag skulle börja kl 08, dagen efter.. men men, hur bra gick det med det? no, var iaf hemma hos Lovisa o grillade, hela gänget där!: min Bent, Pelle, Jonas, Jocke, Sebbe, ... och nångra till..! jag drack mitt vin och tyvärr en snaps... sen var det väl öl mest, blev iaf för mycket tillslut - suck.. aja..
Vi vandrade, träffade en Södde! sen var vi hemma hos.......? kommer inte ihåg..., men jag mådde iaf inte så bra o trött var jag.... hm...

Idag har jag iaf varit på Sax & Kam!!! klippt och slingat håret!! ya, por fin!

Bent & jag var på bio (Oceans 13) igår, helt oplanerat...!  först drack vi en öl, på Nunnan! mys.. !
På bion träffade vi på Christin & Jens! länge sen.  

funderar på om jag ska cykla in till stan nu.. ska på systemet..(måste köpa en malibu, personalfest/kickoff imorgon ju)  (jag är ännu sur för att jag inte kan va med på den, helt, kan vara med från kl 22.... kul....) men iaf, ska fixa lite annat på stan oxå, bl.a. ett bröllopskort till Marlene, ..... skor...?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vill se hur ditt hår blev!
Förresten..cykla in till stan.. Inte bra.
Cykelföbud!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback