Kusiner!

på jobbet (DG) pratade jag med Kent - (faster Evas "man") vi kom fram till att han skulle kunna hämta upp mig sen.. åkte hem till faster Eva, där fanns 2 kusiner!! Olivisen o Jessica! länge sen.. inte ofta man träffar kussarna..
Eva o Jessica o jag satt o klurade på verser, till en fin låt som vi ska skriva ihop till Marlene (som ska gifta sig i juni)!
melodin är "suntrip" (sällskapsresan)! jag kom faktiskt på en del bra grejer som rimmade till o med!! det ska det ju göra!

kom på att jag åt "kvällsmat" 2 gånger.. jag äter nog rätt mycket ändå.. dom där som påstog att jag äter mycket mycket hade nog rätt iaf..

jag måste ju hinna sola lite idag innan det är time för jobbet..!  ..trabajar trabajar.. trabajo demasiado

ledig imorgon!! ska sola då!! så att jag får lite färg väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback