Kick-off!

känner mig.. sådär.. inte så farligt bakis ändå men..lite kanske.. (på en onsdag), drömde en sån där jobbig dricka-vatten-dröm, som vanligt väl, hu, man dricker så mycket vatten det tar aldrig slut, o vatten har aldrig varit så gott.. men så gott är det absolut aldrig när man vaknar sen och är så törstig så man ska dö.. jäklarns.. idag är det inte så farligt, men en jäkla massa vatten bör jag nog dricka iaf - alltid bra!!

Så, personalfest igår då!! Det var ju inte så jättefint väder, regn o skräp, dom skulle egentligen ha varit utomhus, (träffats kl 18), men det fick bli inne på terminalen istället! Roligare för oss "ännu jobbande personer".. min jobbartid 13 - 22, inte så kul men ändå kul! för jag började dricka då runt kl 6 jag oxå, jag hade smugglat ner malibu i coca-colaflaskor men det hade jag inte behövt smuggla, skulle kunnat sitta o blanda det där, vid min plats inne på bokningen.. jag hade några halloncider oxå som jag drack lite samtidigt som jag satt där o bokade, resten av jobbargänget (hur många som helst!) satt i terminalrestaurangen så man sprang ut till dom lite då o då (många raster blev det) o kollade läget, värsta draget där ju, hög musik, cider o öl bjöd dom på... skojsan verkade dom ha! jag förklarde för Daniel (checkin-ansvarig) att det inte bara var coca-cola jag drack. han frågade: " men jobbar du inte ännu?" jag: "ja det gör jag det!" Daniel: "jag är stolt över dig"  =) (så det verkade inte som nån blev särskilt sur för att man drack o jobbade samtidigt! bra bra!) sista samtalet gick väl sådär..  jag var ju verkligen onykter då.. så han som ville boka sa nåt.... och jag sa: "va?" han sa: "va?" jag sa: "vadå?"... men han fick nog sitt bokningsnummer tillslut. Men äntligen var kl 22. dom andra var ju så snälla o väntade på oss! dom hade egentligen bokat bord på "Black Sheep Arms" från kl 21.30, så vi vandrade dit iaf!! Jag drack ju självklart den godaste ölen som finns, där, kommer aldrig ihåg vad den heter.. red ale är det iaf- såååå god!! sen blev det munken! Såå mycket folk! på en tisdag! helt otroligt, kändes som en lördag, kan det va för att det är sommar nu kanske?? kul var det iaf vi dansade en hel del!! åt nån hamburgare sen där man aldrig brukar köpa hamburgare - där vid Ga: Masters.. tog taxi hem sen..

idag måste jag på stan och jag måste träffa en Lisa,  en Bent oxå, men kul att det funkar så bra o ringa till Bents mobil... noo, no funciona
Ska ringa min Lisa nu! 

De bästa som har hänt, annars: Bent har skaffat en blogg!!!!! =) äntligen väl!!

Kommentarer
Postat av: Benny

haha, full på jobbet, villken stil!
men vadå, går inte att ringa? det var konstigt. jag har mobilen på och allt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback