Jävlarns!

så jäkla sur är jag, jävlarns jäklarns jävlar! hade ju verkligen sett fram emot det! men ingen kick-off för Angelica då.. det skulle först va den 27/6 (då är jag ledig och så jobbar jag sent, börjar 14, dagen efter- hade varit helt perfekt!!) men så har dom flyttat den till 26/6 - då jobbar jag till kl 22 - men tack för det då.. helt värdelöst! men, nån mer skulle jobba till 22 och vi har kommit på att vi kan ha en liten egen förfest på jobbet..! och sen hänga på dom andra när vi slutar.. jag tänkte att jag kunde ta med mig en coca cola-flaska, smyga i lite malibu....! 

imorgon är det då "the hellday" men men, ledig fredag!

just det skrev upp mig på en lista på jobbet idag, som man ska göra om man vill ha ett sommarkort på munken! det vill jag ju! sist jag hade det, så använde jag det aldrig.. men så kass tänker jag inte va i år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback