inte redo..

Min blogg har inte funkat på ett tag nu men det här försökte jag blogga, förra veckan nån gång, eller förrförra...?

Guideutbilningsträff igår igen.. fast den här gången i botaniska. Anette från Gotlands turistförening, (det är henne man ska ringa till o säga när man kan guida o så...) Hon kom iaf fram till mig o sa att jag skulle behöva ta den där första guidningsturen snart, (att jag först då bara följer med på en spansk guidning, för att spana in hur det ska funka med allt och vad det viktigaste är att berätta om de olika stoppen..) Hon vill väl att jag ska kunna börja guida själv, rätt så snart, behövs tydligen många spansktalande guider just nu.. - ajdå. ehm.. jag känner mig väl inte alls riktigt redo för det nu nej.. absolut inte än.. varför inte senare senare... men jag sa att jag har jobbat mycket nu så jag har inte haft tid med nån guidning..
Tycker det verkar såå läskigt.. men jag kan väl iaf följa med o spana nån gång, först då..

Pratade med en kusin igår, en Peter "Peppe"!! frågade om jag kan åka med dom till Örebro, den 29/6, Det gick bra! ska till jobbet (DG) idag, inte för att jobba, men för att boka in mig på deras bokning..! (och kolla upp tider/platstillgång till mamms o papps och fråga om jag kanske fått nå mer jobbartider...?)
Kom på att jag måste ju ännu köpa nå snygga skor o ha på bröllopet oxå.. ! och present.. syrran o jag ska lägga ihop till... vad? svårt det där.. klurans.. nåt fint iaf..

kommit på att en av dom absolut bästa artisterna som finns är: Juan Luis Guerra! sååå härliga låtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback