Helt Otroligt!

Man kan nästan inte tro att det är sant! men det är sant - jag har fått schema från DG! ända fram till mitten av juli! - helt otroligt!

Tänkte ringa till "sax & kam" idag, har panik över hur jag ska ha mitt hår, på bröllopet. Med tanke på att mitt hår är en katastrof, borde jag göra något åt det! slinga ska jag göra, men jag måste väl klippa det oxå, även om dom på "sax & kam" skulle vilja klippa av mig hela håret eftersom det antagligen är så slitet.. men jag vill ha kvar mitt hår ändå.., och helst behålla längden så mycket som det går, om det ska gå o göra nån kul frisyr o så..

ska tydligen göra en till sån där engångsgrej när det gäller jobb..., på torsdag, (sist var det på DG 2005, när jag jobbade först natt 15 - 03.45, och sen morgonpasset direkt efter 05.30 - 15... aldrig mer) men på torsdag då, ska jag jobba: DG 05.30 - 15.30 sen Ica Maxi 16 - 22...  man får väl inte ens jobba så... men men, som sagt en dag, det får gå..

skulle vilja följa med min Lisa & Co. till Öland på midsommar, men jag jobbar ju hela tiden..,
..fredag är jag ledig... inga planer..
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nej. Jag tror inte att det är sant!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback