broken heart

fick ett mail igår.. började gråta, såklart.. men det känns som att innerst inne visste jag väl att det skulle hända eller att det redan hade hänt.. men jobbigt är det ju ändå, riktigt jobbigt... jag har väl inte "acepterat" det ännu, även om det är det jag måste göra. det gör ont i hjärtat, men jag får helt enkelt låta bli att tänka på det.

Tur att det är sommar nu! då finns det så mycket annat att tänka på, och så är det bra att jag jobbar mycket, har ja det att tänka på oxå... men jag behöver få prata med min Lisa!!

ska jobba idag (DG), bra att dom ringt o sagt det.. fick reda på det för att jag själv ringde o frågade om jag fått nå mer tider denna vecka. Nu har det gått för långt med det där schema-problemet. vi får klokt schema först fr.o.m. juli men jag behöver väl det lika mycket nu.., som sagt schema för en vecka, är väl knappast för mycket begärt, Lena har fått många klagomål, men inga förbättringar nej...

funderar på att ta en 2:a frukost nu.. borde jag väl göra eftersom jag verkar köra med 2 av alla måltider...oftast
 
Kom ju på att jag har blivit riktigt dålig på att ta kort.. (Lisa oxå) vi får väl skärpa oss lite o börja med det igen! det är ju så kul med kort!! (ok, inte helt skojsans alltid, men därför är det bra med digitalkamera så att man kan ta bort sånna där riktigt förjävliga kort med en gång!!)

Såg en bra film igår! en thriller (faktiskt mammsens film, som hon fått i födelsedagspresent av Pannin) "Derailed" heter den. Skulle vilja se den igen, med Bent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback