Angelica har lyckats igen..

Fast den här gången var det inte mitt fel.. I fredags, utanför ÖB, blev jag på-cyklad..av nån, jag såg att han kom i full fart, jag försökte hinna bromsa, han hann inte bromsa, cyklade rakt på mig.. så jag låg där på marken med cykeln över mig, tänkte: "hmm det här känner jag igen..det var ju inte länge sen.."  folk kom fram frågade hur det gått.. (han klarade sig bra) jag kunde inte resa på mig, inte stödja på benet, och självklart var det ju samma ben som sist. (suck) jag som precis kunnat börja gå klokt igen. Nån hjälpte mig upp, en bil stannade kom fram och sa att hon kunde sjussa hem mig och ta med cykeln i bilen - hur snäll som helst! - Jättetack till henne! Det var ju studenten och hon hade 2 döttrar som skulle ta studenten, hon var på väg till Öster för att träffa dom..  men ändå tog hon sig tid att sjussa hem mig - sååå snäll!! (ska ännu skicka in dagens ros till henne, (i efterskott)

nu kan jag gå igen iaf, fast jag har ju ännu ont i knät..

Igår var jag verkligen helt borta.. Jag somnade på soffan vid 19-tiden.. vaknade igen 21.15 nån gång.. jag visste inte om jag skulle iväg o jobba, om det var kväll, natt, eller morgon?? jag fattade verkligen ingenting, så det var lika bra att bara fortsätta att sova.. behövdes nog! Jag har jobbat hela helgen.. idag: ledig!! måste ut i solen snart!!

För en stund sen ringde dom från Atterdags, frågade om jag skulle vilja jobba hos dom!!? ..men det går ju inte - 3 jobb..., nej det blir liiite för mycket kanske.. det är bara helt otroligt, först arbetslös i 4 månader, sen hur mycket som helst på en gång, dom bara ringer o frågar jag behöver inte ens söka jobben.. (fast det där gällde ju bara Ica Maxi iofs.., DG och Atterdags har jag faktiskt sökt.., men ändå..!!) Jag frågade om jag kanske skulle kunna få jobba där i höst, dom sa att jag kunde höra av mig då iaf...! så får jag inte fortsatt jobb på Ica Maxi kanske jag kan jobba på Atterdags!!! lets hope!

Ikväll ska vi tydligen träffas igen - guideutbildningsgänget.. Domkyrkan kl 19.. aja, måste väl kunna lite om den I guess.. fast på spanska sen då.. men.. kommer jag verkligen guida nåt i sommar??? känns bara läskigt.. måste ju ännu översätta allt.. lära mig allt utantill.. jobbigt.. har jag väl inte tid med?? (botaniska kan jag ju (på spanska) men resten då.....??)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad har jag sagt Angelica!
Håll dej på marken.

Postat av: Benny

kan bara tänka mig hur det kommer bli när du får körkort! aj aj aj.

2007-06-11 @ 22:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback