typiskt..

Igår, jobbade 15 till 01.15, jävlarns jävlar att jag skulle vara tvungen att jobba när det var Tiljans - skräp! Jag ville ju se Emma & Jimmy!! Så jäkligt otroligt bra båda två!
Jag hade rast 22 - 22.45 Lisa skulle ringa då, snacka om punktlig! kollar på mobilen, kl är 22.00 - Lisa ringer!
vi åkte runt lite i Lisas partybil! så berättar hon att Mojje var med på Tiljans, och sjöng: BANANLÅTEN! det är ju Lisas & min låt! helst ska man ha den godaste banandrinken som finns, till, gjord av min personliga bartender: Lisa!!!! men inte.. sitter jag o jobbar o missar det - värdelöst! typiskt

Fredag - är jag ledig!!!!!!!! =) hurra hurra! Bent & Lisa har lyckats vara lediga samma dag! hur bra som helst!!!!
jag hade tänkt att Bent och jag skulle kunna laga hans kycklingrecept till lunch!!! sen skulle det vara skojsans om vi kunde hitta på nått allihop - inklusive en Line!! hoppas det blir fint väder då! Känns som att det är time för det, har ju bara varit skräpväder hur länge som helst nu väl...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback