sova på jobbet!

I fredags på jobbet: Vi skulle sitta 3 stycken nere i bilincheckningen sista avgången (kl. 03.30) Anna & jag satt i samma kur, Lovisa satt själv.
Man ska ju egentligen tända kuren men vi hade den släkt, så tog Anna sin stora gula jacka o la sig ner på golvet o sov. Jag tyckte att det verkade smart och la mig oxå på min stora gula jacka o sov. Vi har ju var sin telefon brevid oss, Anna ringde till Lovisa o sa att hon kunde slå oss en pling om det kom någon bil till nån av oss, som skulle vilja checka in. jag somnade faktiskt, så ringer det, både Anna och jag sätter oss upp, helt yrvakna, men då var det på Annas sida så hon fick studsa upp o checka lite jag kunde ligga kvar o somna om! Nice jobb man har ändå!!

lördags: var vi (Södde, Lisa, Jonas, Kraft, Pelle, Bent & jag) hemma hos Lisa! satt ute (i en fin ring) pratade lite, drack lite..! o så party party! lite twister blev det oxå! och cha cha-slide!! roliga kort togs! sen åkte vi in till stan - till Munken, (fick användning av mitt fina Munken-kort!! Mycket folk var det men inte så mycket så att det inte gick att dansa, vi dansade en massa, Lisa och jag hittade vårt dansgolv på slutet.. men nu vet vi ju om det, så då är det bara att gå direkt dit nästa gång vi går på munken!! sammanfattning av kvällen:  jätteskojsans!!!

söndags: Åkte Södde, Lisa, Jonas, Pelle Bent & jag o badade vid toftagropen. Fast Jonas och jag badade väl inte så mycket, ingenting alls, sola är faktiskt oftast bättre!! sen åkte grabbarna till thairestaurang, och Lisa o jag åkte till Max, köpte mat sen åkte vi allihop till galgberget o åt.
Sen åkte Lisa o jag iväg, till cirkusen, (cirkus Braziljack) var ett tag sen man var där.. denna gång var iaf mycket, mycket speciell.....!! ska berätta mer om det, mañana! (synd bara att det inte blev nåt kortbevis på det... eller kanske tur ändå...?) kul var det iaf!! .... läskigt, men kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback