Sambos!

Home Alone!! Mamms o papps är på motorcykelsemester på fastlandet, en vecka!
Bent bor hos mig lite nu!!! =) Very very Nice!!!!! så nu är vi sambos då!!!! =) (lite iaf!!)

KAOS på jobbet. Det värsta jag varit med om, Katastrofdagar: Många båtförseningar, byte av båt från stor till liten (vilket ledde till att folk som bokat inte fick plats och fick sättas upp på standby till nästa båt, som oxå var fullbokad, stor chans att dom kommer med... - bra där.....), sura otåliga gnälliga arga människor/turister, dåligt väder, jag hatar all standby, fullbokade båtar, extremt segt eller, inte alls fungerande jäkla bookit-system, manuell incheckning, stress.........., kan det bli bättre eller????

Pannin kommer hem nästa vecka!!
skojsans!! är ledig lite då oxå!! muy bien!


Vill träffa min Lisa & Line!!!!!

Fint väder på fredag tack!! Är ledig då ju!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback