Pumpbolaget!

Lisa, Jonny, John och jag fick sjuss till Burs förfest där! åt först lite grillat med potatissallad som vi köpt med. Mumsans! vi försökte ringa, flera gånger, till Bent, men bra det gick? - noo (abonenten du söker kan inte nås för tillfället.....- skräp) annars hade ju min Bent & Pelle kunnat få åka med en Lina ut dit.., men nehej      
=(

Pumpbolaget var jättebra!!! Träffade rätt många man kände! kul!
Lisa och jag studsade lite längst fram vid scenen!
men sen blev jag nästan helt mos bland allt folk- lite panik.
sen skulle jag ragga sjuss till stan, ville helst komma hem, slippa sova över nånstans... , det gick bra tillslut! hittade en Jesper, han och hans gäng hade en minibuss - en partybuss!!! fick åka med där! vi fick knuffa igång bussen, men den funkade tillslut iaf! Efterfest i bussen! värsta draget!! jättekul!!
 
ska jobba natt idag & imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback