Poker!

Igår efter jobbet åkte jag buss till Roma, hem till Bent!!
Bl.a.
så spelade vi Poker!! Bent har lärt mig, och nu är jag grymmast! (men så har jag ju haft proffshjälp av Bent) Jag vann iaf över honom 2 gånger!! Idag spelade Bent, Bents bror, och jag, tändstickspoker! jag vann över båda! synd bara att det inte gick att växla in tändstickorna till pengar..hade ju varit bra!  =)

vi såg en film igårkväll - på spanska!!!!!!! men den var väl rätt sjuk, eller huvudpersonerna var ju jäkligt störda.. bl.a. var hon otrogen med allt o alla och var verkligen allmänt elak mot honom på alla möjliga sätt, men han ville ändå ha henne hur mycket som helst, han var helt besatt av henne ... aja det slöt iaf med att han dödade henne.. - lika bra det..
chippa o dippa var ju länge sen - Gott!!

Mysigt att va hemma hos Bent!!
 
 har varit ledig idag!!

jobbar natt imorgon och på fredag..., lördag - Ica Maxi, Maxiköket, söndag måndag är jag ledig!!!!!!! 2 dagar i rad!! helt otroligt! värsta semestern.........
Då ska det bli bra/jättebra väder - det har jag bestämt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback