Mumsans!!

Bents kycklingrecept va det godaste jag har ätit någonsin!!!!!!!!!!! hur gott som helst!!! mumsans!

skulle egentligen vara ledig måndag, Men, så blir det inte.. för jag har bett om ledigt lördag 14/7, för att kunna jobba på Ica Maxi istället, så då måste jag jobba måndag (DG).. aja, ledig onsdag, söndag, måndag sen iaf!! Då kan det väl för tusan ta o bli bra väder!! inge mer regn o skräp.. bort med det!

I fredags var Bent här!! Bent, mamms o papps o jag åt världens godaste fredagspaj!! alltid sååå god (men vi äter ju inte paj varje fredag).. IAF.. sen hade Bent o jag tänkt o vandra till statoil eller va?? hur stavar man det??? aja men vi vandrade till Sunes elefant istället, drack en öl där..! nice!  

Idag har jag först jobbat 12.30 - 19.30.. men jag ska tillbaka snart.. eller sen kl 22.45 o jobba till 01.15.. kul om jag ska behöva GÅ tillbaka i det här jäkla regnet.. mamms o papps kan väl ta o komma hem NU kanske! dom är hos släkt.. dom fick ju inte komma på Marlenes o Jonas bröllop men Marlene o Jonas har en slags bröllopsfest för dom andra i släkten som inte var på bröllopet.., men.. hade dom tänkt va där hela natten eller, vet dom inte att dom måste sjussa en Angelica till jobbet..? fasen då

Så farbror Janken är här på ön nu! ska bo hemma hos oss några dagar.. Ser/träffar han ungefär en gång vart tionde år (hur gammal är jag egentligen.. aja men typ så ofta ser man han.. synd för han är så himlans skojsig!!! som alla mina släktingar är, skojsigt mycket skojsans... (för mycket skojsans där..)

 

Kommentarer
Postat av: joeking

bents recept överlag brukar vara riktigt high tech. eller kanske ska ge creden till hans morsa som brukar vara hans inspiration. själv skulle jag vilja se en tv-show med "bent the kock" nån gång där han lagar kycklinggrytor och baconsallader. får hoppas den drömmen slår in nån gång ::D

2007-07-11 @ 20:05:32
Postat av: Lisa

Men varför åt ni upp receptet för?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback