jäkla mobil

Läste nyss Lisas blogg.. började oxå sakna en massa grejer då ju!! förra sommaren.. allt då - så jäkla kul..!!

jag mår dåligt nu, - anledning: Jag har inte fått träffat min Lisa på jättelänge, känns som evigheter sen =( - förjävligt! men imorgon för tusan!!

Min mobil är såå borta. finns ingenstans.. Jag sörjer inte, inte ens lite, el kanske liiiiite, bara för att jag just köpt ett jäkla telia refilkort 100 kr.. så det vore ju bra om mobilen fanns lite då.. Men! om jag hittar den, ska jag slänga den! helst i en stenvägg el nåt så den verkligen går sönder!! 
No more stoneage för Angelica!! Lisa ska hjälpa mig med: köp av ny mobil & byte av... abonemang? !!!!!! (jag måste ju ha med min "budget-ansvariga" (Lisa) när jag gör mina inköp!)

Bent & jag har solat lite idag!! lite iaf! det får hemskt gärna fortsätta att vara soligt o varmt då väl!!!

ska äta nåt nu! Tengo hambre, (como siempre), tengo que comer algo ya!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback