2 skummisar i mörkret!

Träffade min Lisa igårkväll!!!! =) vi åkte runt lite.. körde förbi Max Lisa köpte choklad-milkshake, jag köpte pommes med dipp.. körde självklart till max-mat-ätar-stället: Galgberget, satt i bilen ett tag, sen var det dags för cigg, Lisa sa att man skulle kunna ta fram 2 brassestolar o sitta i, jag skrattade, o frågade: "har du det eller?" Lisa: japp! vi skrattade lite till.. gick ut, Lisa gick till skuffen, tog fram 2 brassestolar, vi satte oss, rökte o pratade, och skrattade! vi skrattade så vi skulle dö..!!!!! vilken syn liksom! såå jättebra solarväder var det väl kanske inte med tanke på att klockan var 23.30..  men fin utsikt iaf, fin himmel! vi kom på sen att, tänk om det skulle komma nån o se oss sitta där.. och det gjorde det såklart.. haha aja, fiiiiiiiiint var det absolut!!

Mamms o papps har bakardag idag, mamms gör dom godaste kanelbullarna som finns, o pappsen gör brysselkex som jag älskar!!!
ajajaj nu fick pappsen värsta "gute/a-måls-anfallet" mamms & jag fattar ingenting.....  jo men det förstår man ju, man är väl gotlänning för tusan! men bara för det behöver man väl inte prata så....
 
hu, jag är såååå jäklarns förkyld, jobbigt jobbigt..

ska börja jobba snart, orkar inte det, ska jobba till 01.15, får verkligen inte glömma att ta med mig min bok!! och mat? Hoppas det blir rundpingis igen, brukar kunna bli det på 22 - 22.45-rasterna, nere i bagagehallen!!!
imorgon jobbar jag mitt första 03.45 pass hoppas jag inte måste sitta själv i bil-incheckningen då eller nåt sånt.. lite läskigt faktiskt, sist jag jobbade till 01.15, när jag satt i "bil." så kom polisen och fick ta hand om en som var too drunk.. man vet aldrig vad det kan komma för folk... (det finns ju 2 skummisar som jag har hört om, som bl.a. har setts sittande i brassestolar på galgberget, i mörkret...  tänk om dom skulle dyka upp i incheckningen.... - hu, ruskigt!........)  
men det kan faktiskt kännas väldigt ödsligt och ensamt där nere vid bil-incheckningen, speciellt på natten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback