Visby-Málaga..

Sitter o lyssnar på mycket bra musik! Alltid härligt! (bl.a. låten: "el costo de la vida")!!

Men vart tog en Jhon vägen...?? Vi skulle ju prata på msn kl 12. hm. =(   Sålänge pratar jag med hans kusin, hon vill att jag kommer tillbax till Málaga.. ja.. det vill ju jag oxå.. samtidigt som jag vill vara här..
samtidigt som jag vill vara där.. eller kanske i Murcia nu då.. där min Jhon kommer att befinna sig.. hur länge?? no sé..?  Såå jäkla skräpigt jobbigt. Varför kan man inte bara sätta ihop Spanien med Sverige?? mina 2 liv till ett! Hade varit det bästa! ...

Nästa vecka blir det mycket.. men det är ju kul att något händer iaf!! bättre än ingenting!

Min Jhon Jairo, siempre hay en mis piensamientos, Te echo muchisimo de menos mi amol, y espero qué me piensas también! Te extraño tanto, no puedo dormir, y muchas veces no tengo ganas de hacer nada.. - quiero estar contigo min Jhon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback