tankar..

Hemskt vad mycket jag har vandrat.. flera mil känns det som.. aja

Jag har hittat en massa jättefina naturbilder bl.a. på vattenfall, stränder, ....! Jag vill ju se alla vattenfall som finns i hela världen!! - min dröm! (Det kommer väl att ta lite tid och kosta lite pengar, men det får gå..!)

ingen 4-fest =( kommer det någonsin att bli det?? Känns inte som det, men jag villl vill vill! Lisa och jag ska ha megaskojs på lördag ändå, oj, imorgon är det ju!!! Ska till en världssnäll Sofie!!! Ska bli så kul!!!

Vad hade jag gjort utan musik?? Man kan bli så glad av det!! Tack för att det finns så härliga låtar!! ("el costo de la vida", "rompecintura", "el fin de semana", "rock this party", "dance".... )

Quiero hablar con mi amol... Jag saknar min Jhon såååå mycket!! Pienso muchisimo en ti, min älsklingsknäppis!

Har tänkt lite idag.. på.. Det är så att, Lisa kommer alltid att va min bästaste bästaste bästa vän. Och även om jag älskar Jhon så mycket som man bara kan älska någon, och vill leva med honom, så kommer Lisa alltid att vara nummer 1 i mitt liv. För min Lisa är den bästa vän jag någonsin haft och någonsin kommer att ha! och det betyder mer än något annat! Vänskap går före kärlek, så är det! Jag älskar min Lisa!

Kommentarer
Postat av: L

Gumman min! Jag älskar dej mest av allt på denna jord!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback