Pengar??

Nu har jag även fixat en spansk blogg (www.blog-v.com/angelica/)

Det är tydligen Spaniens fel att jag ännu inte har fått några pengar.. ...ett papper/intyg som ska skickas därifrån till mitt förra jobb i Fuengirola, och sen till handels.. - värdelöst, och när det gäller de spanska myndigheterna, så ska jag väl vara glad om jag får pengar, innan, januari 2009, (man kan ju hoppas..)

Vad göra, utan pengar..?? Få tag i ett jobb snarast kanske? och det är ju så lätt, här på denna ö... ..hm


Fredag.. kan jag ju oxå bara hoppas att det blir av.. men jag har slutat tro på att vi någonsin kommer ha våra fina fester igen.. mycket tråkigt faktiskt, det är ju det roligaste!! tycker jag iaf! men om inte alla i "eliten" håller med om det...??  =(

2 mycket bra låtar: "Mi niña cambio" - Aventura,  &   "Princesa" - Frank Reyes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback