Nervös

Nervös.. alltid nervös inför en anställningsintervju.. Så jag ska gå en lång lång långpromenad idag då.. inte så kul att ta bussen.. för vad skulle jag göra i Vibble 1 timme?? frysa kanske.. nej hu, då kan jag gå istället så att jag är där i lagom tid. 

längtar till lördag!! Mycket länge sen vi hade 4-fest! Ska bli såå kul!! 

och på lördag börjar ju även guideutbildningen! skojsans! Det skulle visst bli en guidetur direkt, varma kläder som gäller då, ja, det är ju ganska så väldigt mycket frysigt nu. Och så säger Jhon att dom har över 20 grader, ja men dela med lite av den  värmen då väl!  

pratade med min Jhon på msn, och att få se hans miner igen, det var helt underbart! men nu saknar jag honom bara ännu mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback