min älsklingsknäpp!

Jag förstår inte hur dagarna kan gå så fort fast jag inte har någonting att göra..ingenting alls.. ??

nästa tisdag.. ingen utbildning.... - vilken tur! Jag behöver ju verkligen en ledig dag!! Bara få ta det lugnt och verkligen vila ut............. ..................eller.................. .................(neje)

Jag har pratat med min Jhon idag!!!!!!!!!!!!!!! Min älskling ska tydligen göra prov imorgon till den där "militärgrejen" Ett fysiskt och ett psykologiskt. får se hur det går då. Jag blev iaf helt förstörd, först när han sa det, att han skulle till Murcia.. det ligger inte ens nära Málaga.. och studera och kanske jobba lite, inom det militära.. Självklart är jag oxå jätteglad för hans skull - det här är ju en chans för honom att få en utbildning!.. och framtid inom.. men det är just det.. jag sa att han aldrig någonsin får gå ut i nåt jäkla krig, aldrig! han sa att om han en dag skulle behöva gå ut i krig så skulle han göra det. Jäkla älsklingsknäpp, pero no no no - Glöm det! Det tänker jag iaf aldrig någonsin tillåta.

Body Jam! vill vill vill! vill prova det! tror nog det kan va himlans skojs (bara det inte är nå styrka o så, - för jobbigt för en Angelica)

Lisa & Angelica - torsdag, fredag... !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback