jävlarns

No hago nada. Nada nada nada.. que puedo hacer..

hm, Jag hatar Handels, jävla a-kassan.. Suck! När kom jag hem? i julas -  December, det var ett tag sen, och jag har ännu inte fått en enda krona, inga pengar alls. Skickat in jäkla kassakort har jag gjort, men några pengar kan jag inte få, man kan ju undra hur dom tycker att jag ska kunna betala den där jäkla fackavgiften..

Om jag nu får jobb som receptionist.. hur blir det då med guide-utbildningen..? Jag vill verkligen gå den ju!  dels för att det är en mycket bra merit! och i jobbet som utbildningen leder till  får jag prata spanska!!

Necesito dinero, ahora, ya!! No tengo nada, ...joder.
Quiero empezar con "Body Jam" en el gimnasio, pero sin dinero.... y es muy caro, pero no me importa, Necesito hacer algo! Quiero hacer algo divertido! También quiero empezar bailar otra vez, en una escuela de baile.. (por qué no hay clases de bachata y merengue aquí en Gotland??)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Har du inte läst reglerna. Man FÅR inte skriva på spanska i bloggen!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback