Jävla Spindel

Hemskt!!! Det bor en spindel i mitt rum, jävlarns satan. Jag öppnade garderoben förut och då bara hängde den där.. helt utan anledning, och så åkte den ner i sin jäkla tråd, och kröp lite fram och tillbaka på golvet. den jäveln. så då är det meningen att jag ska kunna sova i mitt rum??? noooo, - jäkla skräp. Så nu har jag stora planer på att göra vardagsrummet till mitt nya rum..


inget på tv ikväll..? just det jag skulle ju ringa tillbaka till min Jhon! Får göra det nu då!

(jag hatar spindeln som har flyttat in i mitt rum, den kan lixom va vart som helst i mina kläder - Fy Fan)


Kommentarer
Postat av: Peppe

Hej kusin.

Härligt o se att det finns fler i släkten som hatar spindlar! =)

2007-02-12 @ 23:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback