inget jobb..

nehej.. jag fick tydligen inte receptionist-jobbet  =( dom ringde o sa det igår- jäkla skräp.. nu får jag väl hoppas på DG! Ringde idag, men personalansvarig var sjukskriven just nu.. men kul att Daniel kom ihåg mig iaf! trodde jag nästan inte.. lät på honom som om vi senast hade setts igår.. var ju ändå ett tag sen jag jobbade där (aja, alltid kul att bli ihågkommen!)

Lisas osch Angelicas helg!! vad ska vi hitta på för skojs? en heldag på stranden kanske..? eller... det kanske inte var riktigt så mycket time för det...just nu... nej. Men vi kan ju iaf umgås med bästa familjen Flummers!!! Tycker jag vore skojsans!!  (Jag måste ju ännu få träffa hela det gänget ;)

 Längtar faktiskt till tisdag - utbildningen, inte för att jag älskar historia direkt, men den sortens historia som vi fick lära oss om i tisdags - stenålder, bronsålder, järnålder.., i Visby. Jag tycker det är jätteintressant, just, hur det en gång har sett ut, hur folk levde då, hur man bodde, vad de använde sig av för värktyg osv. Faktiskt mycket intressant! Men annars är historia förjäkligt jättetråkigt när det handlar om mer "nyare tider" med alla jäkla krig och kungar, hu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback