Wallers igår

Igår var Lisa, Sofie och jag på Wallers! var väl kanske tänkt från början att vi skulle vidare nånstans sen.. men vi blev kvar på Wallers! Alltid kul där - Nice place!
Sen gick vi väl till Max, jag åt en paj. Träffade lite workingfriends från DG! Malin, Joel, Lisa och en stuvare, dom följde med på efterfest, men Sofie skulle upp och jobba och hade därför gått hem lite tidigare, så hon sov ju när vi kom, därför blev det lugn efterfest, vi körde lite lappleken men sen blev DG-folket trötta och gick hem.
men när somnade Lisa och jag egentligen?

idag är som många andra söndagar - slappardag! slappardag med min bästa Lisa! Ska se film ikväll och bara mysa!

Jag ska faktiskt jobba en hel del nu den här veckan! ICA i Klinte! hur bra som helst!
Syrran kommer hem på onsdag!!

Lisa och jag ska träna lite oxå! bl.a. bodyjam - så kul!! , och gymma! så härligt att man äntligen har kommit igån med träning (Tack Lisa för julklappen!! - första månaden betald!!) och Bodyjam var ju verkligen hur kul som helst! mycket dans - me so like!!

nu ska jag nog fortsätta med disken.. och se lite parlamentet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback