Personalfest ikväll!!

hu, jag får bara sova 1 timme inatt - jävlarns, ser jag inte fram emot, får ta det väldigt lugnt på personalfesten ikväll.... lätt, när lekarna vi tydligen ska göra lär ha med alkohol att göra.. hm.. 
dom bestämde att bussen till stan skulle gå hem kl 02 eller senare.., inte senare för tusan! kl 05 cyklar jag hemifrån imorgon, när måste jag gå upp då.... tidigt iaf, har jag tur får jag väl sova 2 eller 3 timmar!!! och så slutar jag ju inte kl 14 som man brukar få göra när man börjar 05.30, nej jag ska jobba till 17.30 - skoj..
aja ska iaf bli hur kul som helst ikväll!  

22 idag 23 imorgon... vilken skillnad det kommer göra verkligen..  (fånigt)
det enda positiva är väl att jag nu får kryssa!! Nice! Jag vill verkligen följa med på nästa Lisa & Co. -kryssning!

Thailand-dag idag! vilken månad ska vi åka? vart är bäst att åka? hur ska vi bo? vart kan vi hitta billigaste resan? bra att tänka på innan resan? ................ - sånt som Lisa och jag ska klura på/ta reda på idag!!!

Just det! kom på att jag måste göra en cheeskace!!!! Va gott! mumsans!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback