Mikael Persbrandt


Kändisar jobbet
Jag har pratat med Persbrandt på jobbet idag..(i telefonbokningen)! Först tänkte jag att det inte kunde va han, men sen hörde jag att det faktiskt var han, på rösten.
Han undrade lite om båtarna vad det var för skillnad, hur lång tid de tog o så, jag förklarade att alla är snabbfärjor men att det bara är olika storlekar på dom
Persbrant säger: "Det är skillnad på storlek på många olika saker här i världen.. haha.." skämtsam, trevlig filur det där..! (Han avslöt eller kanske avslutade samtalet med: "Hejdå gumman")
Annars har det inte varit så mycket "kändisar" i sommar.. Jag har checkat in modellen: Emma Wiklund, och så har jag pratat med Felix Herngren i personincheckningen.. så 3 st är ju iaf det.. lite kul!! (synd bara att jag kom på efteråt att jag kunde ha sagt : "Du ska bara ha en halv biljett va!?" till Felix! (reklamen, om nån missat den?)

Kommentarer
Postat av: ebba

;)

Postat av: Paula

Ojojoj va roligt att snacka med kändisar hahahha. Jag skulle säkert börja stamma eller göra något pinsamt hahha.

2007-08-24 @ 20:44:28
URL: http://pa0u.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback