Lägenhets-snack!

Igår åkte Sofie, Lisa och jag till Packhus o åt!! Nachostallrik (har Lisa & Angelica någonsin ätit något annat än nachostallrik på Packhus..?? - NEJ! Absolut Aldrig, kommer aldrig någonsin hända!)

Satt där och pratade ett tag, om allt möjligt! Skojsans!!
Sen åkte vi hem till Lisa tog fram alla papper om lägenheten, spanade, planerade, kom fram till vad vi hade för grejs! Möbler, köksgrejer och sånt..., En soffa behöver vi, men annars är det lugnt ju!! 
Sofie so fix, casi todo!!
Vi kom fram till att jag bidrar med/tillför det allra viktigaste till lägenheten! : 2 jättestora Mimmi & Musse-muggar! perfekta att dricka varm choklad ur!! Och en pajform har jag ju!! (ok, lite mer än så kan jag nog bidra med.. men ändå! tyvärr inga möbler..) Och jag får tydligen inte ta med mig 100 badankor, som jag planerat... - KASST! Sofie och Lisa kommer väl sätta upp en skylt, utanför lägenheten, : en badanka med ett kryss över.. lite taskigt tycker jag nog att det är..
Vi pratade bl.a. om att ha en jättestor "polis-siren" i vardagsrumstaket, den ska blinka bått och rött och låta sådär "fint"!... .... ... ...det verkar ju bra!!....
Algo perfecto:  Jag kommer slippa ta bussen till Roma, när jag ska hem till Bent, ibland iaf!! Får åka med Lisa, om hon ska hem till Jonny, för då kör hon nämligen förbi Roma!!!! perfekt!
DialogExempel:
Angelica vill hem till Bent men vill slippa ta bussen:
Angelica: - Lisa, Du ska hem till Jonny ikväll va!!?
Lisa: - Nej..
Angelica: - Men det är väl klart du ska!! =)
Lisa: - Nej. Inte ikväll.
Angelica: - Du ska hem till Jonny ikväll! Det sa du väl till och med förut!!
Lisa: - Nej! Det har jag aldrig sagt! Jag ska inte hem till Jonny ikväll!
Det slutar med att Angelica får ta bussen ändå...
Det är väl det kommer bli oftast...

Sammanfattning Sofie-Lisa-Angelica-kvällen: Riktigt jättejättetrevlig kväll!!!! Och vi vill flytta in NU!!!!

jaha, hur blir det med jobb nu då??????????? ..panik.. Jag måste söka alla jobb, verkligen allt allt...
 Necesito un trabajo, YA!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback