Jäkla internet

Internet här hemma har inte funkat på mer än en vecka.. så därför har det inte kunnat bli så mycket bloggande..

Har fått lön nu... den sämsta ever..värdelöst.. Dom, på mitt jobb, som är 3 el. 4 år yngre än mig och har mindre timlön, har tjänat flera tusen mer än mig.. lite störit kanske, jag tycker jag har jobbat hur mycket som helst, så, hur mycket har dom då jobbat, kan man ju undra..

Börjar få lite panik över hur det kommer bli i höst/vinter.. Jag måste verkligen ha/få ett jobb..
Hur ska jag annars kunna betala hyran och spara till Thailandsresan..??
Ska iaf sätta upp mig som vikarie i spanskalärare.. måste till polisen först o hämta papper..
Sen får jag väl ringa runt lite och skicka in fler ansökningar... överallt..
(Vet ännu inte helt säkert hur länge jag får va kvar på DG, eller hur det blir med Ica Maxi...?)

På lördag har Sofie bjudit Lisa & mig på kräftskiva!!! Ska bli såå kul!! (men inget festande för min del, jag börjar 05.30 dagen efter... ...men det har jag iofs. sagt ett antal gånger förut... och hur bra har det gått med det...??)

(Me llamó en mi cumpleaño! Det hade jag inte väntat mig.. y yo llamé a él en su cumpleaño!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback