helgen..

när var det...? .... i fredags, var det ju, kom Lisa, hämtade upp mig, körde och parkerade på ett ställe man aldrig någonsin stannar på - läskigt, jag kollade oroligt på Lisa (ungefär: "va?? ska det va så här???) Lisa vägrade o säga varför vi parkerat just där, log bara och verkade nöjd, jag blev lite mer orolig - helt klurans var det! men Sen kom en Sofie vandrande!!!! Tur! trodde nästan att förfesten skulle bli just där, i Lisas bil.. en fin förfest med flingor och... ja...
Men, vi åkte hem till Södd&Sebb! Pelle, Jonas, Sebbe, Lovisa, Södde, en Ida var det väl(?), Sofie, Lisa & jag..
Förfest där! (utan flingor..., men med godaste banandrinken!!!)
Sen kom min Bent dit oxå!!
Hamnade på olika ställen =(  Varför gick vi inte bara till Bur allihop?? kan man ju undra - kasst iaf, men Munken blev det!! Kul där, men, hade väl varit lite mer skojsan om jag hade mått bra... mådde så illa ett tag att jag inte kunde dansa klokt, gick inge bra alls.. =(

Sen har jag bara jobbat natt... såååååå trött (fick kämpa för att hålla ögonen öppna när jag satt i kassan, men sen senare var jag väl så övertrött att jag blev pigg..)

Ica Maxi idag, i kassan, stängning

Jag Längtar Till -
Fredagen 10/8!!!!!
party party!!
Äta kräftor!! såå otroligt gott!!
1 november såklart!!! Inflyttning i lägenheten, med mina bästa! - Lisa & Sofie!!
Lisas & Angelicas Thailandsresa!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback