Fest mest

Glömde o skriva i sms:et, att : Det var grymt kul i fredags!!!!!! jäkligt mycket skojsans!! (tokskojsans blir väl en bra blandning av ett "Lisa-Angelica-uttryck"!
Lisas & Sannas fest i Högklintsstugan!!!! bara härligt nice folk!! Bra musik! kubbspel! chacha -slide!, La Bomba-dans! tabledance! .....! perfekt kväll/natt helt enkelt!
men jävulens- jag glömde ta med min kamera - skräpigt

Nu på onsdag.. är det imorgon? nej.. det är väl måndag idag.. aja men på onsdag iaf är det personalfest!! Vad kul, att jag ska börja jobba kl 05.30 dagen efter på torsdag, den 16, den 16/8 av alla dagar! Tusans jävlar! Borde vara lag på att man inte ska behöva jobba på sin födelsedag! speciellt inte om det är personalfest kvällen innan! 
Men jag ignorerar min arbetstid och tänker gå på personalfesten ändå!!  Vi ska betala 150 kr var, i priset ingår : buss dit, buss hem, mat, dryck, och annat.. skrev Daniel i mailet, vad är annat?? ... klurans!

Idag är en liten hell-day, men bara liten - jobbar 06.30 - 19.30, men aja, det är bara att stå ut med all standby o allt gnälligt folk... (Fick prata spanska på jobbet igår!! med en colombian! Som det brukar va så misstänkte jag att han var spanish-talking p.gr.a. hans namn, och då blir det ingen engelska då nej! för då måste jag ju fråga: Habla español?  y él dice: "claro que sí!" - que es muy bien!! - es que me encanta muchisimo! quiro hablar más español, más más más! cada día!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback