Superkul blev det!!

Festen i lördags var jättejättekul!!
Fast Lisa och jag körde en sistaminuten-ombytning, och fixning av hår - (för min del: ingen fixning av hår alls..), så gick det ju rätt bra ändå..!
Goda smörgåstårtor! MVG till Lisa & Angelica!
Roligt folk!!! Jättekul att träffa folk man inte träffat på väldigt länge!!
Till nästa gång ska jag nog minska ner på dansandet... eller kanske bara köra flumsteg? Men något som var mycket jättebra var vår fina linedance - superkul! och det absolut bästa var: "Slide to the left, slide to the right, 2 hop this time"!! (blev nästan som ett träningspass!) men - superkul!
Hoppas det kan bli liknande fest snart igen!!!

Söndagkväll - (home alone) Alla var på påskmiddag med familj och släkt, men mamms o papps missade väl att ta med en Angelica till släkt på Fårö, så jag fick fixa lite mat till mig själv, jag älskar ju att laga mat! men det är alltid roligare att laga till flera.. aja,  skulle se en film sen.. men så lyckades jag somna i soffan, vaknade precis när filmen var slut- lyckat..

just det, ska ringa DG idag.. vill veta när dom hade tänkt att jag skulle kunna börja jobba...

Pratade med syrran igår! om hon får som hon vill åker jag till Skåne, kanske 23 april och är borta en vecka..!! Hon sa att hon och Kasis hjälper till att betala nästan hela resan... jättesnällt..! Jag vill ju verkligen hälsa på Pannin och se deras lägenhet oxå! och så ska dom ha en fest som jag är bjuden till. Och Pannins kompis (en Hanna) hade sagt att hon verkligen ville träffa mig, - va söt!
Får se hur det blir.. det hade iaf varit jätteskojs!!  

Ahora: Desayuno!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback