Ska bli såå kul!!!

Vem fyller inte år nu?? - ingen, alla fyller år i april.., många är det iaf...
Jättegrattis till Världens bästa Södde som fyllde år igår!! Jättegrattis till min Bästa Lisa som fyller år imorgon!!

lördag, ska bli så otroligt kul!! Det var länge sen jag sett fram emot nåt så mycket!!
Och allt roligt folk som ska komma! Va kul va kul!!
så ska jag äntligen få användning för min svarta klänning! mycket bra! (bra att använda den nång gång, för den var ju inte mycket billig ändå.. och örhängen o halsband.. inte ofta jag använder det nej - (aldrig) men man kan ju inte bara ha en massa.. eller nåt så.., och sen aldrig använda det, aldrig nånsin, verkar dumt.. men jag tänker inte på att jag har hål i öronen, och halsband... nej, det blir inte av... eh
svarta skor (check)

Imorgon blir det fixing fixing! ...smörgåsbordstårta - ha! så heter det aldrig - ..nej
música har Lisa fixat! (check)

Idag.. bolaget med bästa Södde!! (check)
sen måste jag ju sola.. just det. ..inte för att det kommer göra mycket skillnad kanske.. men lite ändå.. förhoppningsvis..!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback