Lite Vad Som Hänt..

Söndag: sov väl rätt länge.. men sen kom jag ut i solen en stund iaf!! härligt!
Senare: Lisa och jag åkte iväg till kongresshallen, för att se Snygg-Erik och Marcus!!
Träffade kusin Olivia & faster Eva i pausen, jäkla vad långt fram dom satt då! jag föreslog byte av platser, men det tyckte inte dom var en bra idé... - synd.
Men vad bra det va ändå!!!! Riktigt jättebra var dom!!! (och vi hade faktiskt väldigt bra platser ändå..) (jäkla skräp, bara att jag glömde mina glasögon.. ville ju se ansiktena bättre, fick iaf låna Lisas glasögon nån halv minut sådär bara för att spana in lite iaf!)

Måndag: Vad hände med min röst, min hals...? min röst försvann helt, kunde inte ens prata lite, anledningen vet jag faktiskt inte (det var ju inte så att man satt å vråla med i sångerna på konserten.. hur många av deras låtar kan jag - inte många - 1 och en halv, o då sjöng jag väl med lite sådär, men det var ju inte så...) jag tycker inte jag har skrikit nåt alls i helgen.. men aja..
Har iaf ännu jätteont i halsen.. hu

Tisdag: på morgonen: rösten fortfarande borta. På eftermiddagen: Jag kunde prata lite! åkte/gick ner till hamnterminalen för att prata med Lena och för att träffa en Bent där! När jag kom dit, stog 2 terminalvärdar där (tyvärr 2 nya så jag kände inte dom) dom sa att "nej tyvärr, men vi stänger terminalen nu." jag sa "ok, men jag ska prata med Lena." (Det fick jag) Lena sa att jag kunde börja jobba lite smått på Tisdag nästa vecka!!! ska sitta i kassan då! (kommer nog snabbt in i det där igen, det var ju inga förändringar i systemet så det går nog bra!!) Kul att träffa gamla jobbarpolare igen!!! var ju ett tag sen.. länge sen..
Sen gick Bent & jag till glassbaren o åt glass! gott! men vad tog Bent för smaker.. egentligen? inte helt godkänt det där! sen vandrade vi upp till söderport, jag tog bussen hem..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback