Bra Film!

vaknade väldigt tidigt..kunde inte somna om så mycket.. men ändå lite..
tog bussen till stan, gick till bingeby, hem till Bent & Jocke! Bent och jag såg en jättebra film!!: crash, hette den väl..
Sen skulle Bent iväg o jobba, jag åkte hem.
Vi måste ju se den andra braiga filmen oxå!! Next time!! snart!



Pratade med Jhon (telefon) Han åker iväg på den där militärgrejen.. på måndag, till Cáceres, vad är det liksom?? har jag aldrig hört talas om??, men det ligger iaf väldigt jättelångt från Málaga. Han ska vara där i 3 månader.. Han sa att vi måste fortsätta hålla kontakten, och det är ju klart att vi måste! självklart! det får bli via mail då.. men det känns som att han åker till en plats som egentligen inte finns.. (fast jag har kollat på kartan, att den faktiskt, verkligen finns, men iaf..) och han har ingen möjlighet att åka hem till Málaga nånting, ingenting alls..
Hur blir det då om jag hade tänkt hälsa på , eller...så..? Ska jag då åka till Cáceres? Det verkar ju inte ens tänkbart... dit kan man väl inte bara åka, bara sådär.. nej, det tror jag inte...
men jag kommer väl ändå inte få tid till att åka någonstans alls när jag börjar jobba nu..

iaf.., när jag pratat klart med Jhon så fick jag ett gråtanfall.... men det gick över
jobbigt... jobbigt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback