Bowling & Bad

Lördag kvällen:
Glömde skriva förut att efter almedalen åt vi ju ..ja vad hette det?? nåt liknande creps äsch jag vet inte hur det stavas..?? men det var på strykjärnet iaf..och gott var det!! måste göras om!
men senare då: Lisa o jag bowlade med Jonny och några av hans kompisar.. tror jag gjorde 3 strike! men Lisa vann nog ändå?? eller så blev det lika.. vet ej?
nån köpte öl till - alla!
sen åkte vi till O'learys.. hur ofta händer det..? - aldrig. Jag visste inte att det fanns bar i källaren.. eller.. nere.  men så är det, sjöng lite kareoke.. så fint! sen lyckades dom fixa fram slide to the left, slide to the right- låten!!! MVG!

de andra försvann, Lisa och jag vandrade till munken- hur mycket folk som helst! Men vad gjorde vi egentligen..vi dansade ingenting, men vi pratade väl..
Sen blev det "efterfest" på Strand Hotell, Vi fick bada i poolen, gratis!! (Lisa och jag körde nån slags vatten-tävlings-fight-grej...) och så drack vi öl i ångbastun!! sen sprang vi mest fram o tillbaka, poolen, bastun, poolen, bastun.. det gick väl bra ett tag men sen blev ju ölen varm..
sen kl 04.30 nån gång kanske.. fick vi köttfärspaj av en jättesnäll receptionist! tog taxi hem...

Vilken lördag!! händelserik! 

Kommentarer
Postat av: L

Jag tror vi hann med ALLT i lördags!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback