Börjat Jobba!!!

Har varit hos Bent & Jocke.... mest.. alla dagar! Bent och jag har sett fler bra filmer, vi har lagat mer god mat!!....!

Jobbade första dagen igår! det gick bra bra! kom ihåg det mesta allt efter som.. ! satt i kassan (skulle väl egentligen ha suttit med nån o spanat lite först, men noo, jag satt med egen kassa!), och telefonbokade lite (först tyckte jag att jag kunde få lyssna på ett samtal först, för det var ju så länge sen o att jag inte kom ihåg.... men Charlotte sa: "Glöm det! det där kan du redan" så, jag fick börja ta samtal direkt, men det gick bra!) 
Idag kanske jag får va i incheckningen!!

får se hur det blir med Skåne.. klurans klurans, Pannin spanar på det där, med flyg o så.. skulle va om jag på nåt sätt kan få sluta tidigare på fredag, och sen att jag åker hem på söndag, för jag jobbar måndag och så är det ju valborg.. ! aja får se hur det blir, men jag vill ju verkligen hälsa på min bästa Pannin!!

det måste bli fint väder på måndag!!! -Grillning!! måste det ju bli, men vart?  och sen, efter grillning, what to do..? inte mycket bestämt ännu, inget alls faktiskt.. vet bara att vi måste grilla, tycker jag iaf!! (Det är liksom time!)

"Bring my baby back" - SnyggErik  - Såååååå bra!!! (helt enkelt bäst!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback