After Work

Ikväll ska vi äta paj!! (ost &skink-paj med sallad med mycket majs i!!) Det är ju så gott!!!

Sen studsar Lisa & Angelica förbi en Bent & Jocke! (Där finns även en Jonas!)Ska dricka det lilla av mitt vin som jag har kvar!
After Work på Hamnplan! Sen så måste jag bara: köpa en Murphy!! - godaste ölen, och den borde ju finnas på det nya engelska stället, eller puben.. aja där iaf!

Nånting som är väldigt mycket skojsans är ju att Bent o jag har samma jobb!! Ha! Då kan man sitta o chatta lite el skicka en massa DG-mail! - när man har tråkigt i incheckningen!! Men nåt som hade varit ännu skojsigare hade ju varit om Bent jobbat i stan oxå, men men..

nu får jag hjälpa till o fixa ihop den där pajen så det blir nån mat nån gång!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det kommer bli så tokigt bra ikväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback